Переведите пожалуйста


FARM RECORDS Record keeping has always been essential for management of farm unit With the increasing complexity of farm operations le ever increasing amounts of cash flowing through the business and the large amounts of credit used by todays farms, there is greater need for formalized record system Analysis of the farm records should help to improve the management, organization and efficiency of the farm business as it develops To provide the necessary information for analysis of the farm business, five basic types of records are necessary: an inventory record: a depreciation schedule: an income and expense record: a cash receipts and expenditures record: production records An enterprise isa particular segment of the total farm which produces revenue and incurs expense. It may be farm crop production or more specific wheat production, or the hog feeder enterprise. The combination of all enterprises on the farm makes up the total farm unit Record keeping helps to separate information about each enterprise This information allows comparisons of profit levels among enterprises These comparisons are particularly helpful for future decisions regarding changes in production methods or capital expenditures Farm records are usually kept for two purposes to provide information required for filling income tax returns and to provide information for decision making Records kept for taxation purposes must be accurate. For analysis purposes, revenue and expenses should reflect actual sales and purchases
FARM RECORDS Record keeping has always been essential for management of farm unit With the increasing complexity of farm operations le ever increasing amounts of cash flowing through the business and the large amounts of credit used by todays farms, there is greater need for formalized record system Analysis of the farm records should help to improve the management, organization and efficiency of the farm business as it develops To provide the necessary information for analysis of the farm business, five basic types of records are necessary: an inventory record: a depreciation schedule: an income and expense record: a cash receipts and expenditures record: production records An enterprise isa particular segment of the total farm which produces revenue and incurs expense. It may be farm crop production or more specific wheat production, or the hog feeder enterprise. The combination of all enterprises on the farm makes up the total farm unit Record keeping helps to separate information about each enterprise This information allows comparisons of profit levels among enterprises These comparisons are particularly helpful for future decisions regarding changes in production methods or capital expenditures Farm records are usually kept for two purposes to provide information required for filling income tax returns and to provide information for decision making Records kept for taxation purposes must be accurate. For analysis purposes, revenue and expenses should reflect actual sales and purchases

Ведение учета ОТЧЕТОВ ФЕРМЫ всегда было важно для управления отделением фермы С увеличивающейся сложностью операций фермы le когда-либо увеличивающий суммы наличными, текущие через бизнес и большие суммы кредита, используемого todays фермами, есть большая потребность в формализованном рекордном системном Анализе отчетов фермы, должен помочь улучшить управление, организацию и эффективность бизнеса фермы, поскольку это развивается, Чтобы предоставить необходимую информацию для анализа бизнеса фермы, пять основных типов отчетов необходимы: отчет инвентаря: график обесценивания: отчет дохода и расхода: денежные поступления и отчет расходов: производство делает запись предприятия isa конкретный сегмент полной фермы, которая производит доход и подвергается расходу. Это может быть производство урожая фермы или более определенное производство пшеницы или предприятие кормушки для боровов. Комбинация всех предприятий на ферме составляет полное Ведение учета отделения фермы, помогает отделить информацию о каждом предприятии, которое Эта информация позволяет сравнениям уровней прибыли среди предприятий, Эти сравнения особенно полезны для будущих решений относительно изменений в производственных методах, или учет Фермы капиталовложений обычно ведут в двух целях предоставить информацию, запрошенную для заполнения деклараций о подоходном налоге, и предоставить информацию для Учета принятия решения, который ведут в целях налогообложения, должно быть точным. В аналитических целях доход и расходы должны отразить фактические продажи и покупки

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.